:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • مقاله اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 12
    قیمت : 1500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه :

مقاله اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه  با استفاده از روش کمی CSM

فهرست

۲٫تعریف رضایت مشتری
.مقدمه
چکیده:
۳٫روش های اندازه گیری رضایت مشتری
۴٫شاخص رضایت مشتری
– مدل فورنل
۶٫مدل رضایت مشتری آمریکا(ACSI)
۷٫ روش محاسبه شاخص CSI در اندازه گیری رضایت مشتری:
۸٫ تجزیه وتحلیل های عملکرد – اهمیت
۸٫فرضیات تحقیق
۹٫ متغیر های پژوهش
۱۰٫ روش ونوع تحقیق
۱۱٫تجزیه وتحلیل یافته¬های تحقیق
.نتیجه گیری
۱۳٫ پیشنهادات کاربردی
۴٫ پیشنهادات مدیریتی
. پیشنهادات برای تحقیقات آینده
فهرست منابع

مقدمه

امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است.به طوریکه رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعادنظام های مدیریت کیفیت و مدل های تعالی سازمان همچون مدیریت کیفیت جامع  (TQM) وشاخص رضایت مشتری  (CSI) است. در این راستا ،‌ اندازه گیری رضایت مشتر یان یکی از مهمترین ابزارها است که در تحقیق حاضر به آن پرداخته شده است . شاخص رضایت مشتری بااستفاده ازفرمول های خاص برای هر مشتری وکل شرکت محاسبه گردید.هم چنین بااستفاده از ماتریس تجزیه و تحلیل عملکرد –اهمیت ،نقاط قوت وضعف شرکت شناسایی شد.مشخص شد شرکت دربحث کیفیت محصول دارای نقطه قوت ودربحث قیمت گذاری محصول دارای ضعف عمده و اساسی است. در ادامه فرضیات اصلی و فرعی مورد آزمون قرار گرفت که کلیه فرضیات به تایید رسید.

مقاله اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه

قیمت : 1500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright powerpoint24.ir 2009-2022